Gyakran ismételt kérdések

Hogyan válthatom be a kuponomat?

Ha van kuponod, akkor a kupon kódját a 'Kuponkód' mezőbe írhatod be közvetlenül a fizetés előtt. Ezután a 'Beváltás' gombra kattintva a kedvezmény aktiválódik és a rendelésed számlaösszege azonnal lecsökken a kupon értékével.


 

Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?

Ne aggódj, elképzelhető, hogy a jövőben még lehetőséged lesz megrendelni a kívánt terméket. Azonban sajnos nem tudjuk pontosan megmondani, hogy egy termék mikor lesz ismét elérhető.


 

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

Az azonnal rendelkezésre álló termékeket általában 2-5 munkanapon belül kiszállítjuk.


 

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam fel?

Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelésedet helyesen adtad-e fel, akkor azt az általunk e-mailben elküldött rendelési visszaigazolásban tudod megnézni. Ha kérdésed van a rendeléseddel kapcsolatban, lépj velünk kapcsolatba az info@brandnewsytle.hu e-mail címen.


 

Milyen fizetési módok vannak?

- Készpénzes fizetés: Amennyiben a megrendelés értékét az áru átvételekor szeretnéd kiegyenlíteni, akkor válaszd a "Utánvétel” fizetési módot.

- Előre utalás bankszámlára: A megrendelt termékek árát, azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeted meg cégünk bankszámlájára banki átutalás útján. Ebben az esetben a megjegyzés rovatban a megrendelés számot és a számlaszámot szükséges feltüntetni.
Utalás előtt MINDEN ESETBEN várd meg a visszaigazolást, amit e-mailben küldünk.